11

Iesniedzējs, pasūtītājs: Jānis SMELTERS | Izgatavotājs: SIA DIGITĀLĀ PELE | Dizains: Guntars OŠENIEKS |||
Etiķetes dizaina galvenais elements ir saule, kuras tēls atspoguļo ingveru raksturojošus aspektus: spēku, enerģiju, pikantumu, veselīgumu. Saules tēls nav maigs un sievišķīgs, bet enerģisks, ar raksturu. Dizainā saules simbols papildināts ar elementiem, kas izceļ vaigus un pieres daļu, jo baudot ingverīgus dzērienus, vaigi kļūst sārtāki un cilvēki smaidīgāki. To raksturo kāsīšu ratu simboli, kas katrs griežas savādāk – pa saulei vai pret sauli: radošais vai graujošais. Saules pierē iezīmēta “rīta zvaigzne” jeb auseklis. Šie 3 elementi veido augšupvērstu trīsstūri, kas latviešu mitoloģijā ir “Dieva zīme”. Kopā ar otru, pretējā virzienā vērstu trīsstūri (acis un mute), tie veido sievišķā un vīrišķā jeb pilnības simbolu. Saules simbolu akcentē uzraksti INGVER – tas ir spēks, un TONIC – tas vēl lielākai izaugsmei. Etiķetes krāsas: zeltīti dzeltena, izceļot simbolu un teksta raksturu, un fona melnā krāsa, kas saplūst ar tumši brūno dzintara krāsas pudeli, uz etiķetes attēlotajiem simboliem un tekstam ļaujot “izstarot” no pudeles iekšienes un produkta būtības. Stikla pudele izvēlēta kā piemērotākā, lai nodrošinātu maksimālu aizsardzību no dabas izejvielām ražotam produktam un būtu ērti baudīt. Pašreiz ražošanas apjoms ir neliels, un produkcija tiek realizēta tiešā tirdzniecībā vai mazos mājražotāju produkcijas veikalos, un tāpēc svītrkods nav nepieciešams. Pieaugot tirdzniecības apjomam, plānots etiķeti papildināt ar nepieciešamo informāciju un svītrkodu. Etiķetes izgatavotas lokšņu digitālajā drukā uz PE Laser 104 g/m2 ūdensizturīga līmpapīra.

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *