15_DrPakalns_kopskats

Iesniedzējs, dizains: SIA BRANDBOX | Pasūtītājs: AS RĪGAS FARMACEITISKĀ FABRIKA | Izgatavotājs: SIA HM RĪGA |||
Zīmols DR. PAKALNS radīts par godu farmaceitam un bioloģijas zinātņu doktoram Dailonim Pakalnam, jo tieši viņš, rūpīgi analizējot un pētot augu iedarbību uz cilvēka organismu, izstrādājis līnijā esošo produktu sastāvu. Zīmola būtība ir radīt produktus, apvienojot dabu un zinātni. Produkta dizaina atjaunošanas pamatā ir ideja par personību, dabīgumu un zinātni, kas vizuāli izpaužas tekstu un burtveidolu grafikā, kā arī īpaši radītajām ilustrācijām un drukas materiālu izvēlē. Atjaunotajā dizainā mijiedarbojas gan emocionālā, gan funkcionālā puse. Ieviešot skaidrāku produktu kategorizāciju un iepakojuma informācijas strukturēšanu, tiek atvieglots farmaceitu darbs un tiek uzlabota patērētāju pieredze. Uzsākot darbu pie Dr. Pakalns produktu redizaina, tika saskatītas vairākas problēmas. Dažādu funkciju (indikāciju) produkti izskatījās identiski. Vizuālais izskats un nosaukums nepietiekami informēja par preparātu pielietojumu, kas apgrūtināja gan farmaceitu darbu, gan pircēju izvēli. Tāpat nebija skaidri nolasāms rokrakstā formā attēlots zīmola nosaukums. Izstrādes procesā tika izveidota krāsu sistēma, kas sadala produktus pa kategorijām. Piemēram, visi produkti elpceļiem tika apzīmēti ar vienu krāsu, gremošanai ar citu utt. Lai nezaudētu saikni ar iepriekšējo dizainu, tika saglabāta tumši zaļa zīmola pamatkrāsa un Dr. Pakalna paraksts, kas darbojas kā nemainīgās receptūras un kvalitātes apliecinājums. Dizainā bija vēlme ieviest arī dabas klātbūtni, kas akcentēta ar augu attēliem un izteiksmīgu nosaukumu burtveidolu. Radot katra produkta unikālu auga attēlu, iedvesma smelta no seno laiku botānikas grāmatu ilustrācijām, tās interpretējot ar mūsdienu digitālajiem grafikas palīglīdzekļiem. Atšķirībā no pamatlīnijas, bērnu produktu sērijai ilustrācijas veidotas grafiskākas, emocionālākas un uzmanību piesaistošākas.