“Stora Enso Packaging” un “IMMER Group” iepakojumi iegūst starptautiskas balvas

Uzņēmumi “Stora Enso Packaging” un “IMMER Group” Pasaules Iepakojuma organizācijas (World Packaging Organisation) starptautiskajā konkursā “WorldStar for Packaging” guvuši augstu novērtējumu un saņems uzvarētāju balvas:  “Stora Enso Packaging” par iepakojumu divritenim “Brum Brum Bike” un “IMMER Group”  par iepakojuma sērijām “Jersika’s Chips” un “Spilva Dresingi”. Apbalvošanas ceremonija notiks 2018. gada  2. maijā Kvīnslendā, Austrālijā.

SIA “Stora Enso Packaging” konkursā, kurā šogad piedalījās 318 darbi no 38 valstīm,  guvis straptautisko atzinību ar transportiepakojumu divritenim “Brum Brum Bike”. Iepakojums saņēmis 2016. gadā “Grand Prix” nacionālajā konkursā „Labākais iepakojums Latvijā”, ko organizē Latvijas Iepakojuma asociācija. Divriteņa iepakojums izgatavots no gofrētā kartona, apdrukāts ar 1 krāsu fleksogrāfijas tehnikā. Apdruka veidota minimālisma stilā, lai rosinātu  patērētāja, bērna, radošo domu – izkrāsot detaļas pēc saviem ieskatiem. Divriteņa iepakojumā īstenotas vairākas funkcijas – tas kalpo kā tirdzniecības, prezentācijas un transportiepakojums – nodrošinot iepakotā priekšmeta drošu uzglabāšanu un transportēšanu. Tas kalpo arī kā displejs un saliekama rotaļlieta, lieliski prezentē produktu un ir samontējams arī kā prezentācijas stends. Iepakojums dzīvo “otro dzīvi” pēc pamatfunkciju veikšanas, ir pilnībā otrreiz pārstrādājams.

 

“IMMER Group” konkursā piedalījās ar diviem darbiem: sērija “Jersika’s Chips”, kas ražota SIA “Glear” (dizains – Oļegs Poļakovs no SIA “Colorart Media”) un sērija “Spilva Dresingi”, kas izgatavota SIA “Orkla Foods Latvija” produktiem.  Abas sērijas ieguvušas godalgotas vietas Latvijas Iepakojuma asociācijas nacionālajā konkursā „Labākais iepakojums Latvijā ‘2016” pārtikas iepakojuma grupā. “Jersika’s Chips” iepakojuma dizains atspoguļo čipsu jauno kvalitāti un produkta dabīgumu. Spilgtās krāsas un skaidra, augstas kvalitātes vissīkāko grafikas elementu druka sniedz klientam maksimālu izpratni par produktu un tā garšām, un tas ir labi pamanāms veikalā. Čipsu iepakojums ir ne tikai ērti lietojams, bet arī materiāls ir patīkams taustei, pateicoties vairāku lakošanas metožu kombinācijai.

“Spilva Dresingi” figurālās stāvpakas ar modernu dizainu izgatavotas no kompozītmateriāla ar paaugstinātām barjerīpašībām, aizsargājot produkta kvalitāti un drošību un pagarinot derīguma termiņu. Daudzkrāsu drukas kvalitāte ļauj izšķirt smalkus pustoņus un nianses, piešķirot attēlam izteiksmību. Dizainā dominējošā melnā krāsa ir neierasta šādai pārtikas produktu grupai, līdz ar to iepakojums piesaista patērētāju uzmanību.

Starptautiskā balva „WorldStar for Packaging Excellence” uzņēmumiem “Stora Enso Packaging” un  “IMMER Group” ir pirmā. Latvijas uzņēmumi kopš 1998. gada, kad  sāka piedalīties prestižajā konkursā „WorldStar”, saņēmuši jau sešpadsmit balvas – apbalvoti uzņēmumu „VG Kvadra Pak”, “Austra Pak”, „Tukuma Piens”, „Latvijas Balzams”, „Dobeles Dzirnavnieks”, „Latplanta”  u. c. iepakojumi.

Nākamajā pasaules konkursā Latviju pārstāvēs dāvanu kārbu grupa lakricai „LIQ” (Somijas LIQ Grupa), ar kuru nacionālajā konkursā „Labākais iepakojums Latvijā 2017” piedalījās AS “VG Kvadra Pak”, saņemot „Grand Prix”.

„WorldStar” ir lielākais profesionālais konkurss pasaulē, un balva ir ievērojams sasniegums iepakojuma nozarē. Pasaules Iepakojuma organizācija (PIO) konkursu rīko kopš 1970. gada, aicinot pieteikt dalībai nacionālo konkursu žūriju izvirzītos labākos iepakojumus no Eiropas, Āzijas, Amerikas. Konkursa uzvarētājus nosaka starptautiska žūrija, kurā piedalās pārstāvji no pasaules iepakojuma organizācijām, asociācijām un institūtiem .

Latvijas Iepakojuma asociācija ir biedrība, kurā apvienojušies Latvijas uzņēmēji – iepakojuma ražotāji, tirgotāji, lietotāji, eksperti. Kopš 1996. gada LIA ir Pasaules Iepakojuma organizācijas (WPO) pilntiesīga dalībniece. Galvenie LIA mērķi ir nodrošināt iepakojuma nozares attīstību, progresīvu iepakošanas tehnoloģiju ieviešanu, racionālu izlietotā iepakojuma apsaimniekošanas sistēmu izveidi valstī, mērķtiecīgu komunikāciju attiecībās ar likumdevēju, patērētāju, sabiedrību.