Iepakojuma ietekme uz produkcijas noietu tirgū

Kāda mūsdienās ir iepakojuma ietekme uz produkta noietu tirgū un cik aktuāli būtu ieviest stingrākus preču marķēšanas un iepakojuma standartizēšanas noteikumus?

Patlaban Latvijā daudzu un dažādu preču, arī pārtikas produktu, ražotāji preces vizuālo identitāti vai, vienkāršāk sakot, iepakojumu var veidot samērā brīvi, nerēķinoties ar valsts noteiktiem ierobežojumiem. Tirdzniecības nozares eksperti uzskata, ka ieviest stingrākus vienotos iepakojuma standartus nav nepieciešams, bet arī atzīst, ka tieši iepakojums līdz ar cenu un kvalitāti var būt svarīgs faktors, kas pircēju pamudina iegādāties vai – tieši pretēji – nepirkt kādu konkrētu preci.

Par šo tēmu plašāk lasāms Magdas Riekstiņas rakstā Preču izskats galvenokārt pašu ražotāju ziņā trešdienas, 20.augusta, laikrakstā Diena, kā arī portālā diena.lv

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *